Απαράδεκτες συμπεριφορές προς τους εργαζόμενους

Καλά τα ρεκόρ στον τουρισμό. Οι αφίξεις, τα έσοδα που μπαίνουν στα ταμεία, η Ελλάδα που διαφημίζεται σε όλο τον κόσμο. Καλά και τα πανηγύρια από τον αρμόδιο υπουργό Τουρισμού. Όμως, υπάρχει και η σκοτεινή πλευρά για την οποία κανείς αρμόδιος δεν μιλάει.

Και δε μιλάμε μόνο για τα «μαύρα» μεροκάματα, για την υπερεργασία, για πολύμηνη δουλειά χωρίς ρεπό, για τους «κρυμμένους» αλλοδαπούς υπαλλήλους στα υπόγεια και τις κουζίνες ξενοδοχείων και εστιατορίων.

Μιλάμε και για τους κανόνες συμπεριφοράς στους εργαζόμενους στον τουρισμό. Αν μιλήσει κανείς με αυτούς θα καταλάβει ότι υπάρχει τεράστιο πρόβλημα, το οποίο παραμένει άλυτο γιατί… ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.

Υβρεις σε σερβιτόρους, απειλές στους ρεσεψιονίστ, προπηλακισμοί σε μικρά παιδιά στα μπαρ, ακόμη και σεξουαλικές παρενοχλήσεις.

Άραγε αυτό δεν αφορά το υπουργείο Τουρισμού; Αφορά μόνο τις επιχειρήσεις; Υπάρχουν αρμόδιοι φορείς που θα καταγγέλλονται τέτοιες απαράδεκτες συμπεριφορές;

Πηγή: ΟΤ